![]() |
| | |||||||
| Anime Downloads All Anime Downloads can be posted here. |
| | | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Member Reeve of FTP-Anime Join Date: Dec 2007
| ![]() 12-year-old Misaki Suzuhara has just gotten involved in Angelic Layer, a battling game using electronic dolls called angels. Even as a newbie, Misaki shows advanced skills as she meets new friends and enters Angelic Layer tournaments to fight the greatest Angelic Layer champions of the nation. Genres : Comedy, Drama, Sci-Fi, Shounen, Sports Type: TV Episodes: 26 Status: Finished Airing Aired: Apr 1, 2001 to Sep 23, 2001 Producers: Bones, CLAMP, ADV FilmsL Format: MP4 Size: ~68mb Audio: English Subtitl es: None English Dubbed Episode 01 - -link- Episode 02 - -link- Episode 03 - -link- Episode 04 - -link- Episode 05 - -link- Episode 06 - -link- Episode 07 - -link- Episode 08 - -link- Episode 09 - -link- Episode 10 - -link- Episode 11 - -link- Episode 12 - -link- Episode 13 - -link- Episode 14 - -link- Episode 15 - -link- Episode 16 - -link- Episode 17 - -link- Episode 18 - -link- Episode 19 - -link- Episode 20 - -link- Episode 21 - -link- Episode 22 - -link- Episode 23 - -link- Episode 24 - -link- Episode 25 - -link- Episode 26 - -link-
__________________ Anime Download Linklist - If my download links are inactive/broken, post in this link or pm me. Full List of My Uploads My Anime Site Nevertheless, allow us to break this chain of endless conflict, give us strength.-LacusClyne Gundam Seed |
| | |
| Bookmarks |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |